*Dėmesio. Žaidimas nesuderinamas su „Apple“ OS įrenginiais ir planšetiniais kompiuteriais.
Kviečiame mokytojus tapti žaidimo ambasadoriais – dalyvauti nemokamuose kursuose (ir gauti jų baigimo pažymėjimą), vesti savo žaidybintas pamokas ir gauti smagių dovanų, kurių vertė – iki 150 eurų iš CRI.
Kiekvieno žaidėjo pažanga žaidime vertinama ne per tradicinę teisingų ar neteisingų atsakymų prizmę, o pagal gebėjimą analizuoti ir interpretuoti informaciją apie įtartiną elgesį internete. Tai reiškia, kad žaidime imituojamos realaus gyvenimo situacijos, kai ne visada aišku, ar pasirinktas kelias yra teisingas, ar neteisingas.
Vienas iš pagrindinių žaidimo tikslų – skatinti žaidėjus atpažinti ir kritiškai vertinti įtartiną elgesį internete, o ne tiesiog skubėti atlikti užduotis, kad surinktų kuo daugiau taškų. Žaidime paliekama vietos klaidoms, siekiant paskatinti žaidėjus mokytis iš savo sprendimų ir suprasti, kad realiame gyvenime dažnai nebūna aiškių situacijų. Tai žaidimui suteikia gyvenimiškų įgūdžių ir padeda žaidėjams suprasti, kaip svarbu atidžiai ir kritiškai vertinti informaciją.
Žaidėjų rezultatų analizė yra labai svarbus žaidimo elementas, nes ji sudaro diskusijų etapo pagrindą. Šiame etape kiekvienas žaidėjas gauna grįžtamąjį ryšį iš kitų žaidėjų, kuris yra svarbi mokymosi priemonė, padedanti tobulinti įgūdžius atpažinti ir reaguoti į įvairius scenarijus internete.